Produkt marki własnej Gemini - SEMA Lab - Odkryciem Roku 2023 w konkursie Laur Konsumenta

Informacje prasowe
Produkt SEMA Lab został wyróżniony godłem Odkrycie Roku w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2023 w kategorii Probiotyki dla dzieci. Od 5 lat SEMA jest dumą Gemini reprezentując "Siłę Ekspertów, Markę Apteki". Przyznana nagroda jest dowodem na innowacyjność i silną pozycję marki na polskim rynku. 

Wyróżniony produkt to suplement diety SEMA Lab Probiotyk dla dzieci od 1. dnia życia. Zawiera szczep bakterii kwasu mlekowego Lactobacillus rhamnosus GG ATCC 53103, które występują naturalnie w przewodzie pokarmowym człowieka. Decyzją Redakcyjnej Komisji Weryfikacyjnej, produkt został uhonorowany godłem Odkrycie Roku w kategorii Probiotyki dla dzieci. 

Marka własna SEMA od 5 lat jest dumą Gemini. Pod jej nazwą kryją się: “Siła Ekspertów, Marka Apteki”. W skład wchodzą 3 linie produktowe: LAB, HERBA i PROTECT. W SEMA wartości proekologiczne są priorytetem, dlatego pracując nad produktami, eksperci biorą na siebie odpowiedzialność za dobór i jakość składników, proces przygotowania. 

- Nagroda takiego formatu to ogromne wyróżnienie, ale także odpowiedzialność dla zespołu tworzącego markę SEMA. Dokładamy wszelkich starań, by produkty były tworzone z dbałością o każdy szczegół. Misją marki od początku było i jest zapewnianie najwyższej jakości i dostępności produktów. Laur Konsumenta to dla nas ogromny zaszczyt i potwierdzenie, że wysiłki włożone w rozwijanie i doskonalenie naszych produktów przynoszą zamierzony efekt i są doceniane. To zachęta do dalszej pracy i nieustannego doskonalenia oferty marki SEMA - mówi Joanna Jagodzińska, Dyrektor ds. Strategii Produktowej i Marki Własnej Gemini Polska. 

Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 19. lat plebiscytu. Godło Laur Konsumenta stało się potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek. Pokazuje, jak konsumenci postrzegają dany produkt w kontekście jakości i innowacyjności, a do tego obrazuje pewien rodzaj emocjonalnego przywiązania do marki. Organizatorem konkursu jest wydawca dodatków w ogólnopolskich dziennikach pod tytułami: Rzecz o Biznesie, Strony Biznesu plus oraz Strony Rynku. 

Przeprowadzany od 2004 roku ogólnopolski plebiscyt to ukłon w stronę najlepszych produktów i usług. To też wskazówka dla innych konsumentów. Badania pokazują, że aż 26 proc. Polaków zwracających uwagę na znaki promocyjne, wskazało Laur Konsumenta jako najbardziej przekonujące do zakupu godło promocyjne w Polsce. 

Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z myślą o produktach innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających serca klientów. O nominacji decyduje duże zainteresowanie daną nowością rynkową lub znaczny wzrost jej popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy też producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna. 

Powrót do Aktualności

Informacja dotycząca plików cookies

Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies

Zamknij