Pojedyncze ogłoszenie

Cofnij do kariera

Specjalista ds. zarządzania nieruchomościami

Miejsce pracy: Gdańsk

Twoje zadania: 

  • nadzór nad wykonywaniem przez wynajmujących obowiązków wynikających z umów najmu, w zakresie m.in. usuwania usterek i awarii; 
  • uzyskiwanie zgód wynajmujących na przeprowadzenie zaplanowanych działań; 
  • realizacja zgłoszeń związanych z najmowanymi lokalami w zakresie eksploatacji, usterek, opłat i innych spraw bieżących; 
  • utrzymywanie prawidłowych relacji z wynajmującymi i zarządcami budynków, w tym kontakt telefoniczny i mailowy; 
  • prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej spraw eksploatacyjnych: przygotowywanie pism, wniosków, oświadczeń i innych niezbędnych dokumentów; 
  • obsługa bieżących dokumentów kosztowych związanych z najem lokali; 
  • prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów; 
  • przygotowywanie, zawieranie i opieka nad umowami z podmiotami zewnętrznymi (np. w zakresie oznakowania, klimatyzacji); 
  • archiwizacja i digitalizacja dokumentów działu oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; 
  • współpraca z innymi działami odpowiedzialnymi za wsparcie aptek; 
  • prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych; 
  • realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora lub kierownika działu. 

Twoje doświadczenia i umiejętności: 

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania nieruchomościami; 
  • wykształcenie minimum średnie – mile widziane wyższe (np. administracja, zarządzanie); 
  • znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel); 
  • mile widziany ukończony kurs Zarządcy Nieruchomości; 
  • komunikatywność, otwartość, samodzielność, skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy: 

  • umowę na zastępstwo;  
  • samodzielne stanowisko pracy i udział w realizacji różnorodnych projektów; 
  • atrakcyjny pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe; 
  • program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi premiami; 
  • dostęp do platformy językowej eTutor; 
  • możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji (m.in. szkolenia wewnętrzne); 
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych; 
  • pracę stacjonarną w komfortowym biurze w dogodnej lokalizacji, dobrze skomunikowanej z centrum miasta. 

Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj się w stabilnej organizacji, która stawia na jakość, współpracę i profesjonalizm. 

 

Informacja dotycząca plików cookies

Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies

Zamknij