Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym środowisku pracy!
Zakres obowiązków:
· wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
· zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych,
· zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe,
· kontakt z urzędami w zakresie swoich zadań,
· pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki.
Nasze wymagania:
· wykształcenie min. średnie,
· znajomość pakietu Office,
· komunikatywność, samodzielność i dokładność,
· umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
· umiejętności współpracy w zespole.
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
· pracę na samodzielnym stanowisku,
· możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
· benefity pozapłacowe m.in: kartę sportową, opiekę medyczną, ubezpieczenie, platformę językową eTutor,
· komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
· możliwość pracy w trybie hybrydowym,
· przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym zespole,
· elastyczne godziny pracy (zaczynamy pracę między 6:00, a 9:00).