Pojedyncze ogłoszenie

Cofnij do kariera
Administracja

Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

Miejsce pracy: Gdańsk

Twoje zadania: 

  • Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
  • Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami, 
  • Przygotowywanie niezbędnych upoważnień do reprezentacji przed urzędami, 
  • Nadzór nad dokumentacją aptek oraz bieżąca archiwizacja, 
  • Wsparcie kierowników aptek w zakresie funkcjonowania apteki podczas korespondencji z instytucjami.

Nasze wymagania:  

  • Preferowane wykształcenie kierunkowe: administracja, farmacja, technik farmaceutyczny,
  • Umiejętność obsługi programów MS Office,  
  • Dokładność, rzetelność i umiejętność pracy pod presją czasu, oraz zdolność 

szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,  

  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, 
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole, 
  • Mile widziane doświadczenie pracy w aptece oraz znajomość ustawodawstwa dotyczącego prowadzenia aptek. 

Co możemy Tobie zaoferować: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, 
  • Pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów, 
  • Benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie, platforma językowa eTutor, 
  • Program poleceń pracowniczych, 
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji, 
  • Biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji. 

Informacja dotycząca plików cookies

Strona korzysta z plików cookies. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies

Zamknij